بیوگرافی‌من...!🦋💎

✦🍒🥡ᵏⁱᵐ 🅂𝓱α𝙨ㄚ !¡🍥- · 14:30 1400/12/08

و بالاخره بعد قرنی، 

بیوگرافی ادمینتون!🗿🦋

خب خب...


شایسته‌ هستم •-•🍯🍃

لقبام : شاسی،شایلی،ریجینا،سینتیا •-•🌬🌊


متولد 9 آذر 1388م •-•🍁🧡

و در حال حاضر 12 سالمه •-•🍓🌧

تایپ شخصیتیم INFP هست •-•🌏💕


مولتی‌کیپاپرم •-•🌻💙

گروهایی که فنشونم↓✨

بی‌تی‌اس،بلک‌پینک،اکسو،توایس‌و...•-•🍄🌾

*فن‌بعضی‌از‌سولو‌ها‌هم‌هستم💓

(بایسام‌رو‌ادامه‌مطلب‌میگم^^)


سلبریتی‌های‌مورد‌علاقم↓✨

بیلی‌آیلیش،آریانا‌گرانده،سلنا‌گومز،

تیلورسوییفت،کاردی‌بی،دوا‌لیپا،هالزی،

ریحانا،کامیلا‌کابلو،کیتی‌پری،سیا

و... (کلا‌زیادن😂)


 ‌‌خب اینم از بیوگرافی •-•🐇🍇  

 ‌فکت‌هام رو ادامه مطلب میگم •-•🥥🌿‌‌  

(نشانی:بالا‌سمت‌چپ😂)

 ‌عا راستی اگه کسی خواست ‌

 ‌فرند یا عاجی بشیم، بگه^^🌙🌼  

*برای‌فرند‌شدن‌قبلش‌اینو‌بخون(بکلیک)

(با‌پسر‌نمیتونم‌‌دوست‌شم...!)

فکت‌ها •-•🐥🍒↓

رنگ مورد علاقم : بنفش،آبی،مشکی:)

گل مورد علاقم : آفتابگردون و رز صورتی:)

ترسم : ارواح،مار،حشرات،شلوغی:)

غذاهای مورد علاقم :

پیتزا،لازانیا،ته‌چین،کباب‌کوبیده:)

تایپای‌ مورد علاقم :

ENFJ,,INFP,,INFJ,,INTP,,ISFP


بایس‌هام •-•🍬💖↓‌

*اولی‌ها،‌بایسمن،‌دومی‌ها،‌بایس‌رکرمن•~•

ꕥبی‌تی‌اس : تهیونگ و جونگکوکꕥ

ꕥبلک‌پینک : لیسا و جنیꕥ

ꕥانلی‌وان‌آف : یوجونگ و ناینꕥ

ꕥاکسو : بایسموهنوز‌مشخص‌نکردمꕥ

ꕥتوایس : مومو و نایونꕥ

ꕥایتزی : یجی و ریوجینꕥ

ꕥاسپا : وینترꕥ

ꕥمامامو : هواساꕥ‌

ꕥردولوت : وندی و آیرینꕥ


 ‌خب تموم شد :) ‌

 ‌اینم از بیوگرافیم :) ‌

 ‌بازم میگم اگه کسی خواست ‌

 فرند یا عاجی شیم، توی کامنتا ‌

 ‌یا گفتمان بگه ^^🥑💚‌ 

 ‌ولی خواهشا قبلش اون متنی که ‌

 گفتم رو بخونید :) ‌

‌ و اینکه اگه سوال دیگه‌ای داشتید 

 ‌راجب خودم ، توی کامنتا بپرسید 

جواب میدم ‌*-*☘💚 ‌